
Veelgestelde vragen
Hieronder staan de meest gestelde vragen. Zit jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact op met het MyRobo Team. We helpen je graag!
Producten & Bestellingen
Mijn gewenste product is niet meer op voorraad, wat nu?
Wanneer een product niet op voorraad is, mag je altijd contact op nemen met onze klantenservice. Zij controleren graag voor je wanneer het product weer binnenkomt of een pre-order voor je aanmaken zodat het product naar u verstuurd wordt zodra deze binnen is.
Onze klantenservice is het beste bereikbaar via ons contactformulier.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzingen/annuleren?
Te snel of per ongeluk de verkeerde besteld? Dat kan vervelend zijn maar is niet direct een probleem. We houden onze levertijden zo kort mogelijk en maken je bestelling zo snel mogelijk klaar voor verzending.
Mocht je toch een aanpassing willen neem direct contact met ons op het contactformulier dan proberen we jouw bestelling nog te wijzigen of te annuleren.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, klopt dat?
Binnen enkele minuten na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling. Mocht je niets ontvangen hebben controleer als eerste je account. Helaas komt het wel eens voor dat deze mail in je ongewenste- of spambox terecht komt. Kun je in beide opties niets vinden, neem dan contact op met onze klantenservice, zij controleren direct voor je of de bestelling in goede orde is ontvangen.
Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons de factuur van je bestelling. Mocht je na ontvangst van je bestelling nog altijd niets hebben ontvangen adviseren we je om even je spam-folder te controleren. Mocht daar niets in zitten neem contact met ons op en we gaan het voor je uitzoeken en oplossen.
Verzending & Retour
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Om het milieu te sparen proberen wij onze producten in zo'n klein mogelijke verpakking te verpakken. Een deel van ons assortiment past in een brievenbus verpakking. Grotere/meerdere artikelen worden in een doos verpakt.
Vervolgens worden de pakketten met de best passende bezorgdienst verzonden. Dit is niet alleen goed voor de planeet, maar jij hebt je pakketje zo ook het snelst in huis!
Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je voor alle pakket verzendingen een Track&Trace-code per e-mail. In deze e-mail staan de instructies voor het volgen van je pakket.
Daarnaast kun je je bestelling volgen in je account.
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?
Bestel je voorradige producten op werkdagen dan verzenden wij deze, conform ons verzendbeleid, in principe dezelfde dag. Doorgaans worden deze dan ook de eerstvolgende dag bezorgd.
We adviseren je om in de november & december maand op tijd te bestellen. Voor vervoerders is dit een drukke periode. Het kan voorkomen dat de bezorgtijden langer zijn dan normaal. Wij hebben hier helaas geen invloed op.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden afhankelijk van de samenstelling van je bestelling vastgesteld. Details hierover zijn de vinden in ons verzendbeleid.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Voor details over het retourneren van uw artikelen verwijzen wij u graag naar onze actuele retourbeleid.
Krijg ik ook mijn verzendkosten terug?
Bestellingen waarbij verzendkosten zijn betaald, zullen deze niet terug gestort worden bij restitutie.
Heb je een bestelling geplaatst conform ons verzendbeleid waarbij wij de verzendkosten betalen zal bij restitutie het gehele factuurbedrag (of een gedeelte wanneer slechts een deel geretourneerd is) worden terug gestort. De kosten voor retourzending zullen niet vergoed worden.